سار نیوز
.:: اَلّلهُمَ عَجِِّل لِوَلیِِّکَ الفَرَج ::.
 

زمین لرزه 3.1 ریشتری کیاسر مازندران خسارتی نداشت

ساری- خبرگزاری مهر: زمین لرزه ای به بزرگی 3.1 ریشتر در امواج درونی زمین شهر کیاسر از توابع شهرستان ساری در استان مازندران را لرزاند.

 به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعات دریافتی از مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه که در عمق 8 کیلومتر سطح زمین رخ داد در فاصله 18 کیلومتری شهر کیاسر و 203 کیلومتری تهران در ساعت 7:17:55 امروز رخ داده است.
  امینی بخشدار چهاردانگه ساری نیز با تایید این خبر اظهار داشت: شهر کیاسر از ابتدای سال تاکنون شاهد وقوع زمین لرزه های شدید و خفیف متعددی بوده است.
  وی افزود: خوشبختانه این زمین لرزه ها خسارات چندانی به منطقه وارد نکرده است.

  • تاریخ: چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:,
  • زمین‌لرزه‌‌ 7.5 ریشتری سیستان و بلوچستان را لرزاند

    دقایقی پیش زمین‌لرزه‌‌ای به قدرت 7.5 ریشتر جنوب سیستان و بلوچستان را لرزاند.
    به گزارش نامه به نقل از فارس، دقایقی پیش زمین‌لرزه‌ای نسبتا شدید زاهدان و منطقه جنوب سیستان و بلوچستان را لرزاند.
    شدت این زمین لرزه به حدی بود که مردم از خانه‌های خود خارج شده و به کوچه و خیابان ریختند.
    هنوز از خسارت‌های احتمالی این زمین لرزه گزارشی در دست نیست.موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران قدرت این زمین لرزه را 7.5 ریشتر اعلام کرده است.
    این زلزله در عمق 18 کیلیومتری روی داده است.
    به گزارش ایرنا، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام گروه های ارزیاب این جمعیت به مناطق زلزله زده شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

                     


     

  • تاریخ: سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:,
  • دیدار معاون اول رئیس جمهور از مناطق زلزله زده بوشهر

    به گزارش مشرق به نقل از فارس، معاون اول رئیس جمهور امروز در یک روز پرکار به همراه وزیر بهداشت، کشور و شمار دیگری از مسئولان کشوری با سفر به استان بوشهر از مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی دیدن کرد.
    محمدرضا رحیمی با حضور در روستاهای درویشی و شهر شنبه از نزدیک در جریان امدادرسانی به زلزله‌زدگان قرار گرفت.
    معاون اول رییس جمهور در دیدار با مردم این روستا که در فضایی صمیمانه صورت گرفت، با تأکید بر اینکه دولت تمامی تلاش خود را برای کمک به مردم آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر به کار خواهد بست و به همه خسارت‌ها و صدمات ناشی از این زلزله رسیدگی می‌کند، گفت: انشاالله با همت و تلاش مردم منطقه و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دولت این روستا و سایر مناطق زلزله‌زده به سرعت و بهتر از گذشته ساخته خواهد شد.
    وی در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر حضور یافت و در این نشست تصمیماتی هم برای تسریع در روند کمک به زلزله‌زدگان به تصویب رسید.

  • تاریخ: پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:دیدار معاون اول رئیس جمهور از مناطق زلزله زده بوشهر,
  • تجاوز جنسی به عروس، مقابل داماد در شب عروسی

    چهار جوان در اردن که شاهد ورود عروس و داماد به آپارتمان مجاورشان بودند، تصمیم میگیرند به عروس تجاوز کنند!

    به گزارش انعکاس، آنها که در آپارتمان مجاور در حال مصرف مواد مخدر بودند؛با تهدید اسلحه وارد آپارتمان این زوج شدند؛دست و پای داماد را بستند و در مقابل چشمانش به عروس تجاوز جنسی کردند.

    آنها به این بسنده نکردند و عروس را به آپارتمان یکی از دوستانشان منتقل کردند و تا صبح به او تجاوز کردند و سپس او را در حالیکه خونریزی شدیدی داشت؛در کنار یک مقبره رها کردند و عابران او را به بیمارستان رساندند.

    ساعاتی بعد دختر شماره تلفن یکی از این اشخاص را به پلیس داد و به آنها گفت برای اینکه بتواند آنها را به سزای اعمالشان برساند به یکی از آنها ابراز علاقه کرده است و شماره او را گرفته؛پلیس نیز از این طریق او را دستگیر کرد و او نیز پلیس را به محل باقی متهمان هدایت کرد.

  • تاریخ: شنبه 17 فروردين 1392برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    sarnews

    محمدعلی صنیعی

    sarnews

    http://sarnews.loxblog.com

    سار نیوز

    زمین لرزه 3.1 ریشتری کیاسر مازندران خسارتی نداشت

    سار نیوز

    سار نیوز تلاش می کند تا با انعکاس اخبار و رویدادهای مهم قدم کوچکی در شفاف سازی و جریان آزاد اطلاعات بردارد سایت خبری و اطلاع رسانی

    سار نیوز